آشنایی با فواید براشینگ مو

Elham Alizadeh
3 min readFeb 12, 2021

در این مطلب با آموزشگاه آرایشگری دترلند، بهترین آموزشگاه آرایشگری زنانه در تهران همراه باشید. راهنمایی های زیر شما را با فواید براشینگ مو آشنا می کند.

آموزشگاه آرایشگری دترلند با مجوز فنی حرفه ای و با ضمانت یادگیری حرفه ای برای ورود به بازار کار در رشته های آرایشگری، دوره های مختلف آموزش آرایشگری مانند دوره آموزش فیبروز ابرو، دوره آموزش طراحی با حنا، آموزش رنگ مو از پایه و …. را برگزار می‌کند. برای اطلاعات بیشتر به سایت deterland.com مراجعه کنید.

در دوران کودکی ، احتمالاً مزایای براشینگ بعد از ساعت حمام در ذهن شما خطور نمی کرد. به احتمال زیاد این کار سخت و سنگین کاری برای کارهای بزرگتر و بهتر بوده است. با گذشت سالها براشینگ شما به دلیل حرکت به سمت شانه دندانه پهن و مرسوم ، به احتمال زیاد جایی در پشت کشوی سرویس بهداشتی گم شده و به یک روال جدیدتر و رشد یافته برای مراقبت از مو تبدیل شده است. نه تنها راهی برای زدودن موهای شما ، بلکه یک برس مو می تواند موهای شما را برای حالت دادن آماده کند. اگر می‌خواهید بدانید براشینگ مو چیست و چه فوایدی دارد، با ما همراه باشید.

مزایای براشینگ مو

۱. براشینگ به درخشش طبیعی مو کمک می کند.

مسواک زدن روغن های طبیعی مو را روی هر رشته دوباره توزیع می کند زیرا میانبر و براق کننده و نرم کننده طبیعی برای شما فراهم می کند. این امر به ویژه در مواردی که از برس های موی طبیعی استفاده می کنید بسیار مفید است. نه تنها رشته های براق خودنمایی می کنید ، بلکه این روغن های طبیعی به عنوان تقویت کننده مو نیز عمل می کنند. با این حال ، استفاده از شامپو و نرم کننده در ایجاد درخشش بسیار موثرتر خواهد بود.

۲. براشینگ مو می تواند پوست سر شما را تحریک کند.

موی برس برای تحریک مویرگ های شما کار می کند ، در نتیجه گردش خون در پوست سر شما افزایش می یابد و اکسیژن و مواد مغذی را به ساقه مو می آورد. به علاوه ، مسواک زدن می تواند همانطور که ماساژ می دهید

۳. براشینگ مانند شامپوی دوم عمل می کنند.

وقتی به آن فکر می کنید منطقی است — مسواک زدن با مسواک زدن محصول ، پوست خشک و ناخالصی های موجود در پوست سر را از بین می برد. لئون-ون گوركوم خاطرنشان كرد ، “مسواك زدن مو می تواند باعث شل شدن محصول قبل از شامپو شود ، این امر خصوصاً در صورت استفاده از یك وسیله تقویت كننده قوی و محكم مانند لاك ، مو و برخی از ژل ها بسیار مهم است.”

شستن موها بیشتر تمیز کردن را انجام می دهد اما گاهی اوقات به کمک چیزهای اضافی نیاز دارید. با تمیز کردن و تهویه مو با استفاده از شامپو و نرم کننده نرم و براق لیلا و گل میخک شروع کنید و موهای خود را سشوار یا خشک کنید. سپس ، با استفاده از قلم مو ، هرگونه ناخالصی و سبک را به طور معمول پاک کنید. لئون-ون گوركوم اظهار داشت ، “با تمركز بر روي روش شستشو با شامپو ، نيازي به هيچ مورد اضافي براي پاك كردن يا مسواك زدن ناخالصي ها نيست.”

۴. با براشینگ می‌توانید گره موهای خود را باز کنید

حتی بچه های بزرگ (مثل ما) می توانند گره و گره بخورند. آزار دهنده ، درست است؟ خوب ، برس قابل اعتماد شما می تواند به شما کمک کند تا گره ها را از بین ببرید زیرا موها را صاف می کند. از اسپری برای صاف و تقویت موهایتان هنگام مسواک زدن استفاده کنید.

۵. براشینگ می‌تواند به حالت دهی موهای شما کمک کند.

در حالی که ما محصولات خوب مراقبت از مو را دوست داریم ، شما هنوز هم به یک برس برای کمک به قالب و شکل دادن به ظاهر خود نیاز دارید. قلم مو مخصوص فرم دهی و به ثمر رساندن آن که آرزو می کند ، برس دور است. ما همچنین عاشق این هستیم که برس موی گراز برای صاف شدن موهای ما و هرگونه موخوره کار می کند.

منبع: allthingshair

--

--

Elham Alizadeh
0 Followers

آموزشگاه آرایشگری